AVLYST Medlemsmøte - helsepolitikk

Åpent medlemsmøte

16. mar, kl. 18:00 — 20:00, Birgittes gate 19, 3730 Skien
Ingvild Kjerkol, vår helsepolitisk talsperson.

Ingvild Kjerkol, programkomitemedlem og helsepolitisk talsperson

Vi må dessverre avlyse dette arrangementet i samråd med de retningslinjer som er lagt for å unngå spredning av koronaviruset.Vi kommer tilbake med ny dato.

Medlemsmøte mandag 16. mars. Ingvild Kjerkol, vår helsepolitisk talsperson.Kjerkol sitter i programkomiteen og er med å stake ut vår helsepolitikk i programmet vi skal gå til valg på i 2021.Arbeiderpartiet vil sikre gode helsetjenester for alle. Det viktigste for å motvirke en todeling i helsevesenet, er at det offentlige helsevesenet har nok ressurser. Veksten i private helseforsikringer er sterk. De som bor i sentrale strøk har bedre tilgang på akutt- og fødetilbud og psykisk helsehjelp enn de som bor i distriktene. Arbeiderpartiet ønsker blant annet  å avvikle privatiseringsreformen fritt behandlingsvalg. Utfordringene er mange. Sted: Partikontoret til Vestfold og Telemark Arbeiderparti, Birgittes gate 19, 3730 SkienTid: Mandag 16. mars kl. 18-20Velkommen! 🌹